HİZMET SEVİYELERİ
“Türkiye’de Tek! Müşteri Denetimine Açık Stok, %100 Stok Bulundurma Garantisi ve %100 SLA Başarım Oranı!”
Kuruluşundan bu yana %100 servis seviyesi başarım oranı
SLA1
Haftada 7 gün, 24 saat (7×24) hizmet verilmektedir. 30 dakika içerisinde telefonla veya mümkünse uzaktan bağlantı ile müdahale süreci başlatılmakta, ITSS teknik uzmanları azami 6 saat içerisinde gerekli yedek parça ve cihazlarla birlikte yerinde müdahalede bulunarak arızayı gidermekte veya taahhüt edilen sürelerde onarılamayacak arızalar için eşdeğer ürünlerle müşterinin iş sürekliliğini sağlamaktadırlar.
7×24, 6 saat çözüm
SLA2
Haftada 7 gün, 24 saat (7×24) hizmet verilmektedir. 1 saat içerisinde telefonla veya mümkünse uzaktan bağlantı ile müdahalede süreci başlatılmakta, gerekli durumlarda 4 iş saati içerisinde içerisinde müşteri yerinde müdahale edilmektedir.
7×24, 4 saat müdahale
SLA3
Hafta içi mesai günlerinde saat 08:30 ila 17:30 saatleri arasında (5×9) hizmet verilmektedir. 4 saat içerisinde telefonla veya mümkünse uzaktan bağlantı ile müdahale süreci başlatılmakta, gerekli durumlarda en geç ertesi iş günü müşteri yerinde müdahalede bunulmaktadır.
KİŞİSELLEŞTİRİLMİŞ
Hizmet verilecek zaman dilimleri, telefonla müdahale, uzaktan bağlantı ile müdahale, yerinde müdahale ve çözüm süreleri müşteri ihtiyacına bağlı olarak kişiselleştirilebilir.
*Aynı kontrat içerisinde ürün bazlı olarak değişik servis seviyelerinin tercih edilmesi mümkündür.