DONANIM GÜNCELLEME & YÜKSELTME HİZMETLERİ

“Uygun Fiyatlarla Donanımlarınızın Kapasitesini Yükselterek Kullanım Süresini Uzatabilirsiniz”

DONANIM GÜNCELLEME & YÜKSELTME HİZMETLERİ

Donanım güncelleme ve yükseltme hizmetleri ile ürünlerin daha uzun süre ve daha verimli kullanımı.

Donanım güncelleme ve yükseltme hizmetleri kapsamında; müşterilerimizin hali hazırda kullanmakta oldukları sunucu, veri depolama ve yedekleme sistemleri gibi donanımlarına bellek, işlemci, disk, teyp üniteleri, ara birim kartı vb. ilaveler yapılarak bu ürünlerin daha uzun süre ve daha verimli kullanılabilmeleri sağlanmaktadır.

Güncelleme için gerekli tüm parçalar, ilgili donanımın üretim tarihine bağlı olarak, yeni, refurbished (elden geçirilmiş) veya used (kullanılmış) alternatifleri ile sadece ürün olarak sağlanabildiği gibi, teknik danışmanlarımızın kurulum hizmetiyle komple çözüm olarak da sunulabilmektedir.

Temin edilen (yeni, elden geçirilmiş, kullanılmış) tüm ürünler için garanti süresi iki (2) yıldır ve müşterinin talebi doğrultusunda bu süre uzatılabilmektedir.

YAZILIM DESTEK HİZMETLERİ

Problemlerin önceden tespitine yönelik periyodik kontrol, performans analizi ve yama yönetimi.

Çoğu orta ve büyük işletmenin bilgi teknolojileri personeli, kullanılmakta olan sunucu sistemleri üzerinde koşan işletim sistemi, sanallaştırma ve sistem yazılımları ile ilgili birinci seviye operasyonel hizmetleri yürütmek için yeterli seviyede bilgi ve deneyime sahip. Söz konusu personel, daha üst seviye ihtiyaçlar için ise ilgili yazılımların üreticilerinden temin edilmiş olan yazılım güncelleme ve destek hizmet paketleri çerçevesinde destek alarak işlerini yürütmeye çalışıyor.

Ancak, üreticilerin yazılım güncelleme hizmetlerinin yanında sunmuş olduğu standart yazılım destek paketleri, genellikle, kurumların ihtiyaç duyduğu müdahale ve çözüm süresi taahhütlerini içeren servis seviyelerini içermediği gibi, köklü değişiklik gereksinimlerinde sistemi oluşturan diğer donanım ve yazılımlar bir bütün olarak değerlendirilmediğinden, yönlendirici bilgi teminin ötesinde işin icrasına yönelik bir hizmet üretilmiyor ve müşteri yerinde sunulması gereken hizmetler de kapsam dışı olarak değerlendiriliyor.

ITSS Yazılım Destek Hizmetleri, müşterilerimizin, kullanmakta oldukları işletim sistemi ve diğer yazılımlarına yönelik, problem giderimi ve yapılandırma gibi ikinci seviye destek ihtiyaçlarını, uzun geri dönüş sürelerini beklemek zorunda kalmadan, çok hızlı ve efektif bir şekilde karşılayabilmelerini ve gerektiğinde ekstra maliyetlerle karşılaşmadan müşteri yerinde hizmet alabilmelerini sağlıyor.

Sözleşmeli yazılım destek hizmeti temin eden müşterilerimiz, reaktif sunulan hizmetlerin yanı sıra, olası problemlerin önceden tespitine yönelik periyodik kontrol, performans analizi ve yama yönetimi gibi diğer hizmetlerimizden de faydalanma imkânına sahip oluyorlar.